Saint-Gobain, Türkiye’de Weber, Chryso, Vetrotech, Ecophone, Saint-Gobain Glass, PAM, Saint-Gobain Aşındırıcılar gibi şirketlerin yanı sıra İzocam ve Dalsan gibi güçlü ortaklıkları ile toplam 14 marka ile faaliyet gösteriyor. Saint-Gobain Türkiye, çevresel ve toplumsal sorumluluklarını yerine getirme konusundaki kararlılığını sürdürerek, çevreye duyarlı üretim süreçleri ve topluma katkı sağlayan projeleriyle dikkat çekiyor.
Sürdürülebilir Bir Gelecek İnşası
Saint-Gobain, tüm inşaat sektörü paydaşları ile birlikte sürdürülebilir bir geleceği inşa etme amacıyla çalışmalarına devam ediyor. Günümüzde artan hızlı kentleşme sorunlarına karşı, dayanıklı ve sürdürülebilir şehirler inşasına önemli katkılar sağlıyor. Çevreye ve doğaya üretim aşamasında ve kullanım aşamasında karbon salımı düşük, doğal kaynakların daha etkin kullanıldığı,enerji verimliliğinin yüksek olduğu inovatif binaların tasarlanması için hafif inşaat çözümleri sunuyor.
Sürdürülebilir Gelecek Yolunda Atılan Adımlar
Bu, alternatif inşaat metoduna olan farkındalığı artırmak için toplam 12 yayından oluşacak "Sürdürülebilir ve Hafif İnşaat Sohbetleri" YouTube serisinde, Saint-Gobain Türkiye, Türkiye’nin önde gelen mimarlarını ağırlıyor. İlk etapta ZOOM / TPU'nun Kurucu Ortağı Mimar Levent Çırpıcı, Mimar Aslı Özbay ve Tabanlıoğlu Architects'in kurucu ortağı Mimar Murat Tabanlıoğlu ve GAD (Global Mimari Gelişim) Vakfı kurucusu Gökhan Avcıoğlu gibi isimlerin katılımıyla gerçekleşecek. Hafif inşaat konusunun çok yönlü olarak değerlendirileceği sohbetler, sektördeki yenilikleri ve sürdürülebilirlik trendlerini masaya yatıracak.
"Sürdürülebilir ve Hafif İnşaat Sohbetleri" Youtube serisini izlemek için;
https://www.youtube.com/@Saint-GobainTurkiye
Saint-Gobain hakkında
Sürdürülebilir ve hafif inşaat çözümlerinde dünya lideri olan Saint-Gobain, inşaat ve endüstriyel pazarlara yönelik malzemeler ve hizmetler tasarlamakta, üretmekte ve dağıtmaktadır. Kamu ve özel binaların yenilenmesi, hafif inşaatların, inşaatların ve endüstrinin karbondan arındırılması için kesintisiz bir inovasyon süreciyle geliştirilmiş bütünleşik çözümler sunarak sürdürülebilirlik ve performans sağlar. Grubun tüm faaliyetleri ve taahhütleri var olma amacına "MAKING THE WORLD A BETTER HOME" hizmet etmektedir.
2023 yılında 47,9 milyar EUR satış
76 ülkede 160.000 çalışan
2050 yılına kadar Net Sıfır Karbon hedefine ulaşmaya kararlı
Saint-Gobain hakkında daha fazla bilgi için
http://www.saint-gobain.com.tr adresini ziyaret edin.
Hibya Haber Ajansı